مرکز خرید پسته دامغان مرغوب

مرکز پسته دامغان و گردو خشک درجه یک مرغوب در تعدادی از شهرهای بزرگ تاسیس شده است. پسته خاصیت های زیادی برای بدن دارد و بسیاری از بیماری ها را درمان خواهد کرد، پسته دامغان کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد‌.

مرکز خرید پسته دامغان مرغوب

بهترین جنس پسته دامغان

بهترین جنس پسته دامغانانواع پسته دامغان و گردو خورشتی در بازار های داخلی و خارجی با قیمت مناسب و ارزانی به فروش می رسند. بهترین جنس پسته دامغان با قیمت بیشتری نسبت به پسته های دیگر به فروش می رسد.

هر ساله از باغات پسته ایران، حجم زیادی پسته برداشت می شود که این امر ایران را به عنوان تولید کننده شماره یک تبدیل می کند.  پس از ایران ، ایالات متحده با تولید 140،000 تن در جایگاه دوم و ترکیه با تولید 000.60 تن در جایگاه سوم قرار دارد.

کلمه پسته فارسی است. زبان لاتین وظیفه اضافه کردن این کلمه به زبانهای اروپایی را بر عهده دارد.

تولید پسته در شهر رفسنجان و یزد و دامغان است، در حالی که بیشتر این تولید در شهر رفسنجان است.  پسته Damghan با داشتن طعم و چربی متفاوت ، بهترین کیفیت را در جهان دارد.

پسته درخت میوه پسته است، این درخت پسته در ترکیه و ایران یافت شد. در آن زمان پسته رژیم غذایی مردان نجیب بود.  در سالهای بعد در جشن ها و مهمانی ها و دید و بازدید های عید نوروز سرو می شود. بعداً می توان آن را در انواع دسرها ، شیرینی ها ، بستنی ها یافت و حتی به عنوان یک خوراکی میل کرد.  برای شکل آن به “مهره لبخند” معروف بود.

پسته به عنوان یک ماده مغذی و انرژی زا گیاه مصرف می شود و همچنین در معالجه بسیاری از بیماری ها استفاده می شود.  بهترین پسته جهان در ایران است که در کرمان ، رفسنجان ، سیرجان ، دامغان یافت می شود.

این میوه مغذی است که حاوی ویتامین های B1 ، B3 و E است.  همچنین حاوی مواد مغذی مانند آهن ، پتاسیم ، فسفر و کلسیم است.  همچنین به دلیل وجود آهن بسیار زیاد ، سازنده خون محسوب می شود.

رقیب اصلی پسته ایران پسته آمریکایی است. آمریکایی ها سه تن پسته در هکتار برداشت می کنند در حالی که همین مقدار 700 و 900 کیلوگرم پسته است.  شاید بزرگترین مشکل قیمت پسته ایران در برابر رقیب خود باشد.  دلیل پایین آمدن قیمت محصولات آمریکایی مکانیزه شدن آنها در کشاورزی است.  در حالی که برداشت پسته در ایران به 20 تا 30 نفر نیاز دارد ، در همین فضای به 2 نفر در آمریکا نیز احتیاج دارد.

مهمترین این مسئله عدم ماشین آلات کشاورزی و انواع آبیاری ما است.  از آنجا كه در آمريكا از آبياري قطره اي استفاده مي شود ، در حالي كه در ايران روش سيلابي و سنتي در حال انجام است ، اين روش مي تواند باعث از دست رفتن آب و رشد علف هاي هرز شود.

روند برش علفهای هرز می تواند پرهزینه باشد.  بسیاری از مشتریان خارجی به دلیل طعم و مزه بی نظیر آن ، پسته ایرانی را ترجیح می دهند ، مشتریان بزرگ این محصول هستند و از آنجا که به آن عادت کرده اند ، مایل به استفاده از پسته آمریکایی نیستند.

مهمترین دلیل طعم پسته ایران ، آب و هوا و خاک ایران است که به رشد چنین محصول کمک می کند. در مقایسه با سایر آجیل ها ، پسته حاوی مقدار کمی کالری است.  فاقد کلسترول است ، کمی چربی اشباع دارد.

راهنمایی خرید پسته دامغان

راهنمای خرید پسته دامغان در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی موجود است.

پودر پسته ، درمان درد دندان.

پسته تغییری در فشار خون و وزن ایجاد نمی کند.  اما به دلیل کالری بالا یک میان وعده عالی است و نباید زیاد مصرف شود.

برای کاهش نمک و چربی در رژیم غذایی خود ، باید از خوردن پسته بو داده و نمکی خودداری کنید

لازم به ذکر است ، 28 گرم پسته می تواند بیش از 10٪ فیبر غذایی ، ویتامین B6 ، ویتامین B1 ، منیزیم و فسفر ، نیاز بدن را تأمین کند.

انواع پسته دامغان اعلا در بازار

انواع پسته دامغان اعلا در بازار پخش پسته دامغان در تمام شهرها و آجیل فروشی ها انجام می شود و طرفداران زیادی دارد.

 

پسته های حاوی ویتامین های B6 ، B1 و E. ویتامین B6 در متابولیسم پروتئین ها نقش دارند و در جذب مواد مغذی نقش دارند.  ویتامین B1 انرژی را افزایش می دهد ، سلول های عصبی را در حالی که اشتها را متعادل می کند ، تقویت می کند.

در بین آجیل ها ، پسته حاوی بیشترین مقدار آنتی اکسیدان است. همانطور که می دانید ویتامین E جزء آنتی اکسیدان ها و تقویت سیستم ایمنی ، سلامت چشم و جلوگیری از خستگی و استرس است و وظیفه جلوگیری از تخریب سلول ها را دارد.

پسته مانند مانند سایر آجیل ها در برابر بیماری های قلبی مفید است.  به دلیل چربی های اشباع نشده ، این می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد.

پسته می تواند باعث عملکرد صحیح مغز و آرامش فرد شود.  این آجیل ها می توانند از بروز بیماریهای مزمن مانند تصمیم گیری در مورد سرطان جلوگیری کنند.

مطالعات نشان داده است ، آجیل می تواند میزان کلسترول خوب (HDL) را کاهش دهد و ضمن آنکه سطح بد (LDL) و تری گلیسیرید را کاهش می دهد.

پخش کننده پسته دامغان بصورت عمده

بهترین پسته به صورت عمده در بازار ها به فروش می رسد. یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی است.

از آنجا که پسته حاوی مقدار زیادی چربی و پروتئین اشباع نشده است ، بنابراین نباید بیش از 18 گرم در هفته مصرف شود.

پسته حاوی فیبر زیادی است.  فیبر به هضم غذا کمک می کند.  به تنظیم کلسترول و قند خون کمک می کند.

آجیل پسته در گروه آجیل ، یکی از بهترین منابع پتاسیم است.  یک پسته به مقدار پتاسیم برابر با یک پرتقال است.  مقدار پتاسیم در 2 پسته برابر است با همان مقدار در یک موز. پتاسیم موجود در پسته ، به تعادل مایعات در بدن کمک می کند ، به تنظیم ضربان قلب و فشار خون کمک می کند.

پسته همچنین حاوی فسفر است که در ساخت استخوان و دندان مفید است ، به جلوگیری از خستگی و ضعف کمک می کند و می تواند برای تقویت ماهیچه ها مفید باشد.

پسته ، حاوی مقداری منیزیم است که مهمترین ماده معدنی برای تبدیل مواد غذایی به انرژی است ، همچنین به تنظیم ضربان قلب و جلوگیری از اسپاسم عضلات کمک می کند.

آهن موجود در پسته برای سرگیجه ، خستگی ، محو شدن رنگ و کم خونی مفید است.

پسته برای تقویت پوست ، مو و ناخن بسیار کارایی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما