نرخ عمده مغز گردو خوب صادراتی

نرخ عمده مغز گردو خوب صادراتی در بازار نشان می دهد که ایران توانایی تبدیل شدن به یک قطب تولید و فروش گردو در منطقه را دارد.
مغز گردو محصولیست گران قیمت که در بازارهای مختلف معامله می شود. برخی از خریداران گردو تمایل دارند تا انواع گردو را به صورت مغز شده خریداری کنند.
مغز گردو به عنوان چاشنی صبحانه در میان خانوارها مصرف می شود و در مراکز شیرینی پزی در تولید شیرینی و کیک استفاده می گردد.
همچنین این محصول برای بسیاری از کارخانجات در تولید کیک گردویی و سایر محصولات محصولی پر اهمیت می باشد.
همچنین علاوه بر داخل کشور، خارج از کشور نیز به عنوان مراکزی برای فروش مغز گردو به حساب می آیند و به همین دلیل ایران می تواند قطب فروش و تولید آن محسوب گردد.

نرخ عمده مغز گردو

مغز گردو با اینکه یک محصول استراتژیک برای کشور محسوب می شود اما نرخ آن تاثیر بسزایی روی فروش این محصول دارد.
اغلب کشورهایی خریدار مغز گردو از ایران نرخ بالای این محصول را بهانه کرده و چون هزینه های کارگری برای باغات زیاد است خطراتی برای فروش آن ایجاد شده است.
نرخ مغز گردو
نرخ عمده مغز گردو به نسبت پایین تر از مغز گردو به صورت خرده فروشی است و اگر بتوان عوامل واسطه را برای خرید و فروش مغز گردو حذف کرد می توان انتظار داشت که این نرخ پایین بیاید.
حذف واسطه ها به معنی کاهش قیمت مغز گردو می باشد که در اکثر باغات می توان انگیزه ی تولید بهینه را افزایش داد تا مغز گردو صادراتی بدون تغییر به دست مشتری برسد و کیفیت نیز دچار دستخوش نگردد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما