خرید پسته فله به شکل عمده

موارد بسیاری وجود دارد که باید در خرید پسته فله به شکل عمده به آنها توجه نمایید تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید. چند مورد از آنها در متن زیر بیان شده اند.

در مقاله “خرید و فروش آنلاین پسته” دو مورد نوع پسته و سایز پسته را مورد توجه قرار دادیم. مسئله دیگری که باید در خرید پسته فله به شکل عمده به آن توجه کنیم، موضوع رقم پسته است. از آنجا که ارقام پسته نسبت به از نظر مشخصات ظاهری و البته طعم متفاوت هستند، نیاز است این مسئله نیز در خرید پسته مورد توجه قرار بگیرد. این موضوع را در متن زیر مورد بررسی قرار می دهیم.

رقم پسته در خرید پسته فله

مورد دیگری که خریداران در انتخاب پسته به آن توجه می کنند. رقم پسته است. مهمترین تفاوت بین پسته های با ارقام مختلف در شکل ظاهری آنهاست. به عنوان مثال پسته احمدآقایی و اکبری هر دو از خانواده پسته های کشیده و بادامی هستند. ولی پسته احمدآقایی دارای پوست سفید است. در حالیکه پوست پسته اکبری تیره تر است. این موضوع موثر بر انتخاب خریداران است. و البته پسه های احمدآقایی اغلب دارای سایز ریز تر هستند. بنابراین اگر مشتری به دنبال خرید پسته کشیده با سایز درش می گردد، باید پسته اکبری را انتخاب کند. مثل کشور عراق که پسته اکبری انتخاب اول آنها در buy shelled pistachios in bulk است. ولی اگر خریدار تمایل به خرید پسته long با پوست سفید می گردد، پسته احمدآقایی گزینه مناسب تری است. مثلا مشتریان کشور هند به سفید بودن پوست صدفی پسته بسیار اهمیت می دهند. و لذا در خرید پسته ازبین ارقام مختلف اغلب پسته احمدآقایی را بر می گزینند.

موارد بیشتر را با جزئیات در مقاله بعد بررسی می کنیم. با مطالعه مقاله سوم شما می توانید کلیه نکاتی که در خرید پسته فله باید مورد توجه قرار دهید، یاد بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما